Borelioza

Tělesné i duševní
Uživatelský avatar
Hhippie
Administrátor fóra
Příspěvky: 11577
Registrován: 10 říj 2018 13:32
Dal poděkování: 2571 poděkování
Dostal poděkování: 5323 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Borelioza

Nový příspěvek od Hhippie »

Po prodělané borelióze a zjištění, že si s ní vlastně běžná medicína neví rady a že kolem ní panuje spousta fám a tragických příběhů, jsem se rozhodla podělit se o svou zkušenost. Třeba někomu pomůže... :stydim:
První objevení fleku 23-07-2019
První objevení fleku 23-07-2019
V půlce července 2019 na mě vpichem v oblasti kolene přenesl bodavý hmyz boreliozu.
Fleku na noze jsem si sice všimla, dokonce ho i vyfotila, ale úplně vytěsnila. Znovu jsem problém zaregistrovala až po cca 5ti týdnech (rozšířené červené kolo přes půl nohy). Tehdy jsem skontaktovala svou obvodní lékařku, se kterou jsem se domluvila, že už počkáme těch 6 týdnů, kdy se dá spolehlivě z krve zjistit přítomnost borélie v těle. Byla potvrzena a nasazena léčba širokospektrálními antibiotiky.
Po 4 týdnech
Po 4 týdnech
Do doby, než jsem jí začla řešit, jsem žila ve stejném tempu, jaké je mi obvyklé. Nic zvláštního jsem na sobě nepozorovala. Jen při vysokém fyzickém výkonu jsem narážela na nedostatek energie a vysokou potivost a po něm nezvyklou únavu. Kterou mě ale nanapadlo řešit a omlouvala jsem si to kdečím (jinak ale nemám žádné zdrav.obtíže).
V září jsem se bohužel nevědouc účastnila dvou závodů - vodáckého maratonu, kde mě v posledních kilometrech již neudržela noha, na které jsem klečela ani rameno horní ruky na pádle a dál střihačskou soutěž ovcí, kde jsem již celkově neměla žádnou fyzičku a poslední ovce jsem již z ohrady téměř nebyla schopná vynést, natož ostříhat...
Poté jsem si naštěstí všimla rozšířeného fleku a začla nemoc řešit. Alternativní léčba mě ani nenapadla, ze strachu z nemoci. Takže mi byla nasazena širokospektrální antibiotika.